Glosspost på svenska - hur lång väntetid?
Thread poster: Erik Hansson
Erik Hansson
Erik Hansson  Identity Verified
Germany
Swedish
+ ...
Jul 2, 2007

Hej gott folk,

För ett par veckor sedan hittade jag ett par intressanta ordlistor (pappersteknik) som jag skrev in på Glosspost. Nu har det gått ett par veckor och jag har ännu inte fått något grönt ljus att mina tips är godkända, dvs. tagits upp i listan. Även om svenska är lite mindre än spanska och mandarin så tycker jag att det tar lite väl lång tid.

Vilka erfarenheter har ni andra? Lika lång väntetid?

Hälsningar
Erik


 
Mats Wiman
Mats Wiman  Identity Verified
Sweden
Local time: 15:46
Member (2000)
German to Swedish
+ ...
In memoriam
Använd support ticket Jul 2, 2007

Det fungerar alltid bättre än att be om saker på forumet.

Hälsn

Mats


 
Erik Hansson
Erik Hansson  Identity Verified
Germany
Swedish
+ ...
TOPIC STARTER
Erfarenhetsvärden Jul 2, 2007

Tack för snabbt svar, Mats.

Jomenvisst, en stödbiljett har jag redan sänt iväg, men det vore dessutom intressant att se (dvs. om andra ProZianer har märkt detsamma) om detta händer ofta eller om det var ett undantag.

Dessutom har jag ingen möjlighet att kontrollera om mina bidrag har kommit frma och ligger och slumrar någonstans, eller om de helt enkelt har försvunnit ut i nirvana.

Hälsn
E


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Anna Herbst[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Glosspost på svenska - hur lång väntetid?







Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »