Activatie Van Dale op nieuwe laptop
Thread poster: Arie de Vries
Arie de Vries
Arie de Vries
Netherlands
Local time: 16:06
Member
Croatian to Dutch
+ ...
Feb 13

Gebruikt iemand nog de Van Dale woordenboeken Elektronische woordenboeken 7.2? Ik heb een nieuwe laptop en kan mijn versie niet meer activeren, maar ik vroeg me af of er toch een handigheidje bestaat om dat wel te doen, bijvoorbeeld door een bestandje van mijn oude laptop te kopiëren en op mijn nieuwe laptop te plaatsen? Tips?

[Bijgewerkt op 2024-02-13 11:35 GMT]


 
Hans Lenting
Hans Lenting
Netherlands
Member (2006)
German to Dutch
Misschien… Feb 13

Heb je je oude computer nog?

Gebeurde dat activeren door het invoeren van een licentiecode of online?


 
Arie de Vries
Arie de Vries
Netherlands
Local time: 16:06
Member
Croatian to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
hopelijk Feb 13

Ik heb mijn oude computer nog, met daarop een werkende Van Dale-versie. Activatie ging online ja.

 
Arie de Vries
Arie de Vries
Netherlands
Local time: 16:06
Member
Croatian to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
aanvulling Feb 13

Ik bedoelde dat ik een licentiecode opstuurde via het programma zelf om te activeren, maar dit kan niet meer.

 
Hans Lenting
Hans Lenting
Netherlands
Member (2006)
German to Dutch
Migratie Feb 13

Je kunt je oude computer virtualiseren en dan naar je nieuwe computer kopiëren om hem daar te gebruiken:

https://www.google.com/search?q=migrate%20pc%20to%20vm%20workstation


 
Arie de Vries
Arie de Vries
Netherlands
Local time: 16:06
Member
Croatian to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
dank Feb 13

Dank voor je reactie, ziet er wel lastig uit, hopelijk komen er nog andere tips.

 
Robert Rietvelt
Robert Rietvelt  Identity Verified
Local time: 16:06
Member (2006)
Spanish to Dutch
+ ...
@ Arie Feb 14

Ik weet niets van activeren, maar kan je misschien wel op een andere manier helpen. Ik heb de Van Dales NL / EN-NL/NL-EN / DE-NL/NL-DE / FR-NL/NL-FR / ES-NL/NL-ES nog op CD's staan (versie 2002). Ik gebruik ze nog steeds.

We kunnen proberen die op je computer te zetten. Ik zie dat je, net als ik, in Amsterdam woont. Dus mocht je geïnteresseerd zijn, neem dan contact met mij op.

M.v.g.

Rob


Hans Lenting
 
Arie de Vries
Arie de Vries
Netherlands
Local time: 16:06
Member
Croatian to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Dank II Feb 15

Hoi Robert, dank voor je aanbod, ik zal je een mail sturen.

nb: ik sta nog steeds open voor tips van anderen om de Van Dale 7.2 te activeren.


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Activatie Van Dale op nieuwe laptop






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »